Collegium Medicum UMK łowi młodych w sieci. Uczelnia ma już swój profil na Facebooku. Właśnie rusza jej konto na Youtube. Pierwsze kroki stawia także na Twitterze.
- Trzeba iść z duchem czasu - mówi prof. Małgorzata
Tafil-Klawe, prorektor UMK ds. CM. - Młodzież korzysta z tych portali, dlatego
postanowiliśmy się im pokazać. Zależy nam, aby o Bydgoszczy usłyszeli ci,
którzy zamierzają studiować na wydziale lekarskim, farmaceutycznym czy nauk o
zdrowiu.
Uczelnia będzie prezentować na swoich profilach zdjęcia, filmy, ciekawostki. -
Na pewno będziemy się też chwalić tym, co robią nasi studenci: od osiągnięć
naukowych począwszy, a na teatrze uczelnianym skończywszy - dodaje prof.
Tafil-Klawe.
Źródło: Gazeta Wyborcza Bydgoszcz