Uczelnie szukają wspólnego języka ze studentami

Collegium Medicum UMK łowi młodych w sieci. Uczelnia ma już swój profil na Facebooku. Właśnie rusza jej konto na Youtube. Pierwsze kroki stawia także na Twitterze.

- Trzeba iść z duchem czasu - mówi prof. Małgorzata Tafil-Klawe, prorektor UMK ds. CM. - Młodzież korzysta z tych portali, dlatego postanowiliśmy się im pokazać. Zależy nam, aby o Bydgoszczy usłyszeli ci, którzy zamierzają studiować na wydziale lekarskim, farmaceutycznym czy nauk o zdrowiu.

Uczelnia będzie prezentować na swoich profilach zdjęcia, filmy, ciekawostki. - Na pewno będziemy się też chwalić tym, co robią nasi studenci: od osiągnięć naukowych począwszy, a na teatrze uczelnianym skończywszy - dodaje prof. Tafil-Klawe.

Źródło: Gazeta Wyborcza Bydgoszcz


ostatnia aktualizacja: 2016-09-02
Komentarze
Polityka Prywatności