
Na toruńskich „witaczach” – billboadach znajdujących się przy wjeździe do miasta zawisły reklamy Portu Lotniczego Bydgoszcz. Prezydent Michał Zaleski udostępnił miejskie powierzchnie reklamowe na trzy miesiące.
Zamieszczenie reklam jest efektem współpracy władz Torunia z kierownictwem lotniska. Miasto ma udziały w kapitale akcyjnym Portu Lotniczego Bydgoszcz. Jest to co prawda znikomy procent (0,09 proc.), jednak rozwój lotniska ma ogromne znaczenie dla mieszkańców całego regionu. Korzystają z niego mieszkańcy Torunia wylatujący za granicę, ale także stanowi ono magnes dla turystów, gdyż w znacznym stopniu ułatwia dotarcie do naszego miasta.
Zgodnie z umową do dyspozycji lotniska miasto oddało sześć „witaczy”. Port Lotniczy Bydgoszcz będzie z nich korzystał przez najbliższe trzy miesiące, czyli w szczycie sezonu turystycznego.<www.torun.pl>