Papierowe legitymacje studenckie, zawierające nieaktualne zapisy o przysługującej studentom 50-procentowej uldze, utracą ważność 31 grudnia 2007 i przestaną być dokumentem uprawniającym do ulgowych przejazdów.
Wymianie będą podlegać legitymacje papierowe z tekstem:
„Uprawnienia do ulgi 50%
- przy przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego kolejowego w klasie 2,
- przy przejazdach na podstawie biletów miesięcznych w autobusach komunikacji zwykłej z miejsca zamieszkania do uczelni i z powrotem,
- przy przejazdach środkami komunikacji miejskiej.”
Student posiadający legitymację z takim wpisem musi wymienić ją na aktualną w odpowiednim dziekanacie.
Aby uzyskać nową legitymację należy wypełnić wniosek (dostępny w dziekanatach i na stronie https://usosweb.umk.pl) i wraz ze swoim podpisem oraz aktualnym zdjęciem złożyć w dziekanacie. Warunkiem otrzymania bezpłatnej legitymacji jest zwrot starej.
Nowe legitymacje będą wydawane według kolejności złożenia wniosku. Okres oczekiwania na wydanie nowej legitymacji - do 10 dni roboczych. Studenci, którzy złożą wniosek po 15 grudnia, otrzymają legitymację po 7 stycznia 2008 roku.