18 maja 2016 r. Zespół Realizacji Badań „Pryzmat” Instytutu Socjologii UMK organizuje Otwarte Seminarium Badawcze - VII Dzień Badacza. Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem „Stare media, nowa rzeczywistość”.
Seminarium rozpocznie się o godzinie 13:15 w Instytucie Socjologii UMK (ul. Fosa Staromiejska 1a). Od 9:45 potrwają również warsztaty, do udziału w których można zgłaszać pisząc na adres: bkw@doktorant.umk.pl.
Podczas seminarium wystąpią badacze zajmujący się problematyką tzw. mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa). Internet staje się coraz bardziej popularnym medium pomiędzy światem reklamy oraz szeroko pojętej informacji i światem konsumentów. Jakkolwiek, podejmowane w nim działania marketingowe i techniki wpływu na ludzi mają swoje korzenie w reklamie tradycyjnej, nadal efektywnie działającej w telewizji, radiu czy prasie.Wśród referentów znajdą się m. in. Patryk Polkowski i Magdalena Lewandowska z firmy IPSOS Connect, specjalizujący się w metodologii badań mediów. W ramach seminarium odbędą się także warsztaty Krzysztofa Polaka z firmy Semiotic Solutions, dotyczące semiotyki i analizy wizualnej w reklamach.
Pełny program oraz więcej informacji na stronie: www.pryzmat.umk.pl oraz na Facebooku www.facebook.com/zrbpryzmat